środa, 13 listopada 2013

Mój drugi post

Witam wszystkich, to już mój drugi post,trochę już o mnie wiecie więc mogę zająć się dodawaniem postów.
Posty będę dodawał  co ok.2 ,dni będzie co czytać :)

Tak więc Bieg Niepodległości zaliczony, niestety czasu sobie nie liczyłem no trudno, było świetnie .
Miałem dodać zdjęcie z moimi znajomymi z biegu niestety koleś który je robił nie włożył  na stronę internetową i nie ma.
Wtorek trenowałem mięśnie grzbietowe, i ostro się wziąłem jeszcze za brzuch, dzisiaj wstać nie mogłem więc trening był dość intensywny, dzisiaj również ćwiczyłem ponieważ jutro nie mam czasu pójść na siłownie ;/
Jestem nakręcony, bardzo się cieszę że wziąłem się za siebie i nie żałuję tego, czuję się świetnie odkąd zacząłem porządnie ćwiczyć.

Jak wiecie ciężko trzymać mi dietę ponieważ nie mieszkam sam obiady robi matka a ja się jeszcze uczę czy chodzę do pracy. Staram się trzymać choć trochę diety. Czy chleb żytni pełnoziarnisty będzie dobry na 2 śniadanie lub kolację ? Na 1 śniadanie jem płatki owsiane z mlekiem.

Pamiętajmy o motywacji, ona jest najważniejsza!


Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Copyright @ 2013 Pokochaj Sport.