czwartek, 28 listopada 2013

Nieaktywność

Witam, tak wiem że obiecywałem dodawać posty co ok 2 dni, niestety ostatnio mam dużo nauki i zajęć, nawet choroba mnie łapie pomału! O treningach oczywiście nie zapomniałem!
Od tego czasu jak mnie nie było ułożyłem sobie dokładny 4 dniowy plan treningowy na siłownię i założyłem zeszyt z wynikami aby móc sobie porównać czy są jakieś efekty czy ich nie ma.
Oprócz treningów siłowych oczywiście cardio i aeroby do tego doszły, nigdy nie czułem się tak dobrze!

Znajoma poleciła mi Focus T25! To jest świetne, niestety nie mam za bardzo gdzie wykonywać te ćwiczenia, tak jak pisałem w wcześniejszych postach (uczę się jeszcze i mieszkam u rodziców więc nie mogę pozwolić sobie na wszystko), niestety moim rodzicom trochę to przeszkadza.

Kolejny temat rodzinnych sporów, ojciec znowu ma pretensję że jem "jakieś gówna" staram się jak mogę jeść tak jak powinienem ale jest ciężko,kombinuję jak mogę żeby odżywiać się jak najlepiej.
Całe szczęście że matka mnie jeszcze rozumie i mi trochę pomaga.

Dzisiaj ćwicząc na siłowni, słuchając radia mówili że coraz więcej osób w młodym wieku dostaje zawału serca, aż strach pomyśleć że dużo liczba ludzi odżywia się fastfood'ami i to nawet codziennie. Jeden koleś wypowiedział się w taki sposób "Lubię zjeść dobrze i tłusto" szczerze to się roześmiałem, lecz jest mi tej osoby bardzo żal. Jeśli tłusto to znaczy dobrze to mu naprawdę współczuję, może kiedyś zrozumie że to był błąd gdy zacznie chorować choćby na serce. 


Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

2 komentarze:

  1. wystarczy się trochę ogarnąć, wsiąść na rower , pójść na spacer i przestać spędzac czas na objadaniu przed telewizorem ;) czasem naprawdę niewiele trzeba.

    OdpowiedzUsuń

 

Copyright @ 2013 Pokochaj Sport.